Such a lovely weekend.





En helg i världsklass! Hoppas att jag satte tentan i fredags, ytterst oklart men va fan, man är inte mer än mänsklig. Orkar inte oroa mig. Mötte upp ett gäng från klassen i fredagskväll nere på stan och firade med öl öl öl, avslutade kvällen/natten lite spontant på en maskerad. Så jäkla kul kväll!!! Störtskönt folk. I lördags kikade jag på min snygga bror och hans Bea på deras bal, så himla fina! Annars har det blivit lite ESC, en sväng till pappa, träffat bästis, födelsedagskalas och en massa annat. Sjukt värt! Massa ny energi. Fredagskänsla i skolan idag också! Så himla underbart. Glida runt på universitetet och bara njuta. Mer sånt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0