Torsdag.

Lever i min lilla bubbla nu. Skola - träning - plugg - gitarrspelande nattetid. Hinner liksom inte med så mycket mer. Men jag är rätt nöjd ändå. Nya kursen är i full gång, vilket även betyder nya grupper. Megatur; hamnade i samma grupp som Jessica. Fint! Träningen är kul, har faktiskt hängt på Campushallen varenda dag nu. Vågade mig på att prova Sh'bam idag! Ja ni, det där med dans är verkligen inte min grej. Men jag ser det som en utmaning och alternativ träningsform, måste prova igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin header! :D Och vad roligt, läste om det där Sh'bam idag i Kupé, skrattade åt hur dom hade skrivit (typ, vi vet inte varför dom har döpt det till Sh'bam men antar att ledaren skriker ut det då och då för att peppa, hahaha). Hoppas allt är bra med dig, verkar så! Kram

2012-03-03 @ 17:17:37
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0