Time is now. Now or never.



Idag har jag fått massa komplimanger, kändes extra bra då jag går på min superkur (kaffe + värktabletter), har svullna ögon och är förkyld. Ny, vit reafyndad topp från Cubus, nytt nagellack och massa enkla ringar från H&M, svarta jeans och Converse. Fick till och med komplimanger för mitt trassliga och slina hår. Det ni! Men är man glad på insidan syns det på utsidan.

Nackdel med att ha sovit hela helgen: hela jag bubblar av överskottsenergi. Fördel: Jag är jäkligt produktiv nattetid. Nackdel nr 2: Jag ska vara i skolan 0830 imorgon. Crap.

Kommentarer
Postat av: bella

fin outfit :)

2012-03-25 @ 15:21:03
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0