Life's good.





Ahh, fin helg. Igår lekte jag hemmafru och hade Azra och Sandra här på kvällen. Himla fint! Melodifestivalen och god mat. Idag tog jag på egen hand en tvåtimmarspromenad runt precis hela stan. Lite flashback från Londontiden då vi var och varannan dag tog lånpromenader jag och Nettan. T1 - Gamla Linköping - Gottfridsberg - Vasastan - innerstan - Hejdegården - sjukhuet - Garnison - hem. 1,2 mil och en glad Alex. Hängt på gymmet och kämpat tills svetten rann, underbart. Lagat matlådor, sökt lite jobb och insett hur jäkla löjlig jag har blivit på sistone, lipar för minsta lilla. Haha. Men ibland blir verkligheten för påtaglig, i positiv bemärkelse. Life's good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0