Hej helgen.

"Haft en bra helg?". Haha. "Nej, men en bra torsdag". Älskar att vi är lika tröga allihopa. Kikade igång fredagsmorgonen med Djävulen bär Prada, helt okej undervisningsmoment. "Vi har det ju ganska mysigt trots allt" som grabben till vänster sa och jag kan inte göra annat än att hålla med. Bra film, en favorit på min högra sida och en på min vänstra, kaffe, fniss. Långlunch med Jessica och Matilda, plugg, hem, Bodycombat på Campushallen tillsammans med Jessica. Skönt att köra skiten ut sig och ta helg med gott samvete! Ikväll får jag finfrämmat, himla fint! Svenne-kväll med Melodifestivalen. Är dock grymt sugen på utgång, hmmm, åtminstone ett glas på stan. Nu lite hemmafrusysslor och en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0