120327

Har tänkt både en-två-tre gånger att jag skiter i tentan och skriver den i maj istället. Har fortfarande inte förstått uppgiften. Föredrar helt klart vanlig salstenta för det här är värdelöst. Men annar har det varit en fin dag; Lollo kom och överraskade mig med kanelbullar, trevliga pauser med Linus, 2-timmarsbreak och plötsligt var vi ett helt gäng från klassen. Mötte Lina och lilla Julia på vägen hem, himla skönt att få lite positiv energi från sötaste grannen. Snörade på mig löparskorna och sprang en sväng runt T1. Har blivit så himla rastlös på sistone, 15 minuter och sen pallar jag inte att sitta still mer. Trevlig dag - JA. Effektiv - NEJ. Nu ska jag sätta mig och deleta hälften, gör om gör "rätt". Morgondagen kan bli spännande OCH LÅNG. Vet ni vad? Stipendiepengarna trillade in på kontot idag!!!! Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0