New chapter.









Well, här går det undan. Torsdag-fredag på uni var så äckligt, jävla, fucking, amazing bäst. Ursäkta språket. Lite thrillllllllt och isländska tillsammans med bästa gänget och ni fattar nada av vad jag babblar om. Ha! Skolan blir roligare och roligare för varje dag (och på torsdag är det slut, ÅNGEST). Fredagskvällen spenderades på Villervalla med bästa Maria och Erik, plus lite för många rosa öl. Så jäkla kul! Under lördagen packade jag åter igen ihop mitt liv och flyttade hela 3,5 km till nya lyan. Tunga lådor, MASSA fixande och trixande, lite IKEA, lite arga moments och massa tålamod senare sitter jag här i soffan och känner mig ganska så nöjd med tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0