Mysmåndag.

Lugn dag! Kom hem, frös som in i norden, somnade. Blev överaskad av pappa med pizza! Myskväll! Plus lite glass och choklad och massa tv-tittande. Insåg att en obligatorisk uppgift skulle in nu vid midnatt, knåpade ihop två sidor utan att ha läst något av litteraturen (har inte ens böckerna, hehe). Äsch, det stod att man skulle få G om man kunde motivera sina val och och "visa på ett engagemang i texten". Stort plus till CSN, ändrade min ansökan i eftermiddags, från 50% till 100%. Två timmar tog det, sen var mitt ärende klart och godkänt och pengarna på väg till kontot. Snyggt!

Och ni mina vänner; eBay, jag säger bara eBay. Beroendeframkallande, skulle kunna klicka hem precis allt. Har suttit och nördat hela kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0