Det är över nu.






1. En ledsen Cissela. 2. Opponering idag, så här illa tyckte vi om den andra gruppens arbete. Ha! 3. Gruppens mest kreativa man. Observera att medelåldern är 26 år. 4. Sista kaffet för terminen. 5. Mina favoritgrabbar.

Kan inte riktigt förstå att det är slut nu. På riktigt. Är så otroligt glad, men ledsen. Klassen splittras och lite för många flyttar iväg från lilla Linköping. Har haft så jäkla kul med gänget, de senaste veckorna (eller ja, hela året!) har varit outstanding. Kommer att leva 10 år längre så som jag har skrattat!  Den där riktiga sommarlovskänslan existerar tyvärr inte, kan visserligen bero på att det är lika kallt som i december och att det är 150% som gäller i sommar. Men det känns väl dumt att klaga. Tagit många tråkiga avsked och vi-ses-snart-igen idag. Hatar sånt där. MEN, jag har klarat av första året på universitetet, inga omtentor, inte en endaste komplettering under hela året som gått, inga rester whatsoever och VG i hälften av kurserna. Stolt! Klappar mig själv på axeln. Man får skryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0