Oh, I was overwhelmed and frankly scared as hell, because I really fell for you.



Veckorna går så fort! Redan fredag imorgon liksom. Har varit ute och firat Marias födelsedag med massa tapas och sangria. Finns det något godare!? Jösses vad jag saknat henne, och hela gruppen. Thrillt! Hunnit säga hej till Ettan och Lisa också, några få minuter men ack så kul! Hängt en himla massa på jobbet och haft det bra bra bra. Fått delegering av en sjukgymnast, kände mig som ett barn på julafton. Men nej, jag har lagt drömmen om sjukgymnast på hyllan och hittat något ännu bättre. Fick massa beröm av chefen häromdagen, egoboost! Och ni, hösten är säkrad: psykologi för hela slanten! Plus, eventuellt, socialrätt på distans. Ska prata ihop mig med grannen, han brukar vara smart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0