lovemyjob.






Ledig helg och jag inväntar regnet. Skämt å sido, jag måste ta tag i plugget så det kan lika gärna spöregna! Måste bara passa på att säga att jag hade ett himla fint dygn på jobbet tors-fre. Vi drog iväg på roadtrip till Gränna, chillade, åt glass vid stranden, drack kaffe och köpte polkagrisar. På kvällen stack vi till Valla och fikade. Första gången jag körde en minibuss, första gången jag körde en automat, första gången jag kände att jag hade full kontroll över alla och insåg att mitt jobb är världsbäst. Har mer ångest inför att sluta mitt sommarvik är över tentorna som väntar. Har hur mycket fina bilder som helst, men jag kan dessvärre inte lägga upp dem som ni säkert förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0