120110

Ja ni kan ju gissa vart jag har placerat mig. Bibblan såklart. Pensionärsvarning eller flitig student, avgör själva. Sitter och skriver på rapporten idag, har delat upp grupparbetet litegrann och just idag känns det faktiskt skönt att sitta på egen hand. Blicka ut genom de stora glasväggarna ner mot domkyrkan, se all snö utanför, höra sorlet från pluggande studenter runt omkring, dricka kaffe, filosofera över livet, springa in i Linus. Sjukt, vi är alltid här samtidigt. Icke planerat. Idag har tre av mina kära vänner fått lägenheter! TRE! Så himla glad för deras skull, men jag måste erkänna att jag är avundsjuk (visserligen ska ingen av dem bo här i Linkan - ogilla!). Keep on dreaming.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Oh! tack så mycket, ska se om den finns här jag bor, hoppas det! ska genast gå ner och köpa den imon isåfall!



sitter och pluggar vilket är grymt tråkigt, kan ju säga att detta fick mig att bli sjukt glad, tack så mycket :D kr

2012-01-10 @ 22:50:07
URL: http://www.jujambii.devote.se
Postat av: Linn

Oh! tack så mycket, ska se om den finns här jag bor, hoppas det! ska genast gå ner och köpa den imon isåfall! gjorde mig sjuuukt glad :D



kramar!

2012-01-10 @ 22:50:43
URL: http://www.jujambii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0