Torsdag.

PANIKEN SOM UPPSTÅR NÄR BIBBLAN ÄR STÄNGD IMORGON. Vart fan ska man hålla hus då? Bibblan är ju min räddning när det gäller tentaplugg. Allvarligt, röd dag imorgon? Ingen har ju koll på varför vi firar det. Vi var tvungna att googla, pinsamt men sant. Körde plugg med gruppen idag från tidig morgon till 15-tiden, sen körde jag och Kristoffer tillsammans till strax efter 18 (yes, pluggar som allra bäst med killarna just nu). Det mesta känns rörigare än rörigast. Igår kändes det "okej", idag åt helvete. Blev föresten bjuden på middag direkt efter skolan, så himla härligt. Gillar sådana initiativ. Lite vardagslyx mitt i allt. Kan behövas.

Kommentarer
Postat av: Azra

Hahahahah Alex till och med jag vet att det e trettondag jul idag!!

2012-01-06 @ 14:14:21
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0