Söndag.



Två dagars ledighet och jag har totalt vänt på dygnet. För mycket fritid är med andra ord inte bra? "Tur" att det är back to normal imorgon. Två helt pluggfria dagar inleddes med firande av Sofies 21årsdag i fredags med en massa härliga tjejer. Igår vaknade jag upp efter 13 timmars sömn (rekommenderar fortfarande inte att sova 4-5 tim/natt under en lång period), hängde med Ida hela dagen, god mat, P3 Guld (grymma vinnare!), film. Söndagens planer var många, blev noll. Nya ELLE, nagellack, en bok, kaffe. Skönt det med, men jag hade sett fram emot att åka in till stan och träffa min favorit som toppar listan just nu.

Och, jag älskar att precis alla pratar om att färga håret mörkare idag. Även jag. Min nuvarande färg är en blandning mellan något grått och konstig brun färg. Funderar på att köpa en toning i ungefär den nyans jag har nu för att få det lite jämnare bara (är forfarande livrädd för att det ska bli så där mörkt som det blev i höstas, men jag gillade det riktigt mycket nu i efterhand). Let's seeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0