120124

Det är nu man önskar att man hade något roligt att berätta. Det har jag dock inte. Hade första föreläsningen idag, känner att jag har någorlunda koll på läget! Påminner om organisation och ledarskap som vi läste på gymnasiet, fast 1000 gånger svårare och vinklat från ett annat håll. Min käre vän satte ett VG på omtentan som han så snällt tryckte upp i facet på mig. Avtalet var att han skulle sudda ut lite text innan han lämnade in den för att ligga på samma nivå som mig på helvetestentan. Det löftet bröt han minsann, den jävlen. Haha. Skyller på åldern, gammal och vis, om en timme dessutom ett år äldre. Smartass. Körde på en favorit i repris av gårdagens långlunch och plugg, himla fint faktiskt.

Kommentarer
Postat av: azra svarar

ahh det är faktiskt sjukt hur ofta den faktiskt stämmer! eller iaf nåt i den!

2012-01-25 @ 23:15:48
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0