So get out, get out, get out of my head and fall into my arms instead.

Alltså, jag har fortfarande så där galet kul i skolan! Gillar min nya grupp, fyra härliga människor. Samtalsämnet idag var piercingar, kroppsmodifiering, tatueringar och så lite London. Snacka om att jag är ännu mer sugen på att gadda mig nu! Och sugen på London såklart. Lunchade med Jessica innan, checkade av ännu ett seminarium med gruppen (kanoners!) och snackade skit med Jessica efteråt. Plågade min hårt pluggande vän med jobbiga sms, kl 17 gav han upp. Ha! Höll på att avlida av skratt. Det var han som sa det, inte jag, "girls night på plan 4 med fredagsfest?!". Internskämt. Jag har fina vänner. Nu väntar en fin, lugn helg med massor av plugg och mys. Känns helt okej faktisk. Föresten så gillar jag att Facebook har blivit den hetaste arenan för politik just nu. Ja, varför inte liksom? På Facebook får man reda på allt.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Skönt att du trivs :D

2012-02-11 @ 15:22:20
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vad roligt!

2012-02-13 @ 07:22:35
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0