Helgen









Nästa helg ska jag inte röra mig ur fläcken. Jag ska ligga hemma i soffan, äta chips, glo på tv och tentaplugga. Har haft fin helg, men alldeles för fullbokad. Stressat, ätit dåligt, fart omkring överallt. Jobbade igår, höll seriöst på att frysa ihjäl (plus att jag var tvungen att gå upp 05:30). Men jobb är jobb så jag ska inte klaga! Igår var jag hos mamma och hos pappa. Tog bilen in till mig, fick med min en fin Azra. Fixade oss, gick ner till Bagge och hade, seriöst, en av de bättre förfesterna ever. Så himla kul att träffa alla igen! Resten låter vi vara osagt, haha. Idag har jag hängt med Ida, varit i Tornby, storhandlat på Maxi, stekt en himla massa pannkakor och myst med bästis. Varit hos mamma en sväng, städat lägenheten och nu kikar jag på Melodifestivalen. Puuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0