Hej där.





Tisdag kväll. Hoppsan! Har inte riktigt tid med det här. I fredags hängde jag i skolan, hos mamma, hos pappa och hade fredagsmys här hemma. Utslagen hjälte i lördags, schlagerparty med fina Lisa, gitarrspelande hela natten, nattgäst. FINT. I söndags hann jag med precis allt, inkl 1,5 tim på gymmet. Kämpat med grupparbetet igår-idag i skolan, känns dock dumt att klaga eftersom vi faktiskt har riktigt kul! Tillbringat kvällen med Ida; IKEA, storhandling, god middag och semla såklart. Vädret mina vänner, VÄDRET! Bubblade av lycka när jag cyklade hem i solskenet i eftermiddags. Ibland har man det lite för bra!

Kommentarer
Postat av: azra

FAN DIG ALEX!! Här har jag kämpat med ett gympass som dödade mig , så går ja in här och ser den där jävla semlan och blir såååå sugen!!

2012-02-22 @ 20:12:11
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0