Dugga, CHECK.





Hängde på bibblan hela dagen igår med Linus, pluggade som en galning, mådde sämst, halvsov i en fotölj, blev klokare. Vaknade imorse av att jag rabblade förändringsstrategier i sömnen. Värt allt slit, eftersom jag SATTE DUGGAN IDAG! Kollektivt plugg är helt enkelt bäst. Åkte buss till skolan imorse, jäklar i havet vad fort det gick och jäklar vad chockade jag blev när Linus satt på samma buss. Slumpen! För övrigt har det varit en himla fin dag måste jag säga, hade glömt bort hur det känns med så här mycket fritid. Hann t o m att slarva bort/tappa min ena älskade skinnhandske och gick raka vägen och införskaffade mig ett par nya. Dags att plöja igenom några tidningar, godnatt.

Kommentarer
Postat av: malin johansson

Hejsan!

Jag såg att du har varit i london i ett år, jag vill åka dit på semester och undrar vart i london du tycker man ska åka om man vill shoppa lite också??



Tack för svar :D

2012-02-18 @ 11:47:39
Postat av: Alexandra svarar

Hej Malin! Så länge du ser till att bo i centrala London så spelar det inte så stor roll vart, det är lätt och smidigt att ta sig mellan olika platser! Jag brukar bo vid Paddington/Bayswater! Centralt, bra priser och shoppingen runt hörnet :)

2012-02-18 @ 12:11:54
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Japp, glasögonorm blev det av mig också, men känns sååååå skönt! Dock var Millenbrillorna INTE snygga i verkligheten, men slänger upp mina finingar på bloggen inom fem minuter :D

2012-02-21 @ 21:07:27
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Lisa, studentliv och politik

tack sötis <3 är jättenöjd :D

2012-02-21 @ 22:07:41
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0