120201



Business-Alex. Jobbar vidare på min image. Det händer så mycket just nu att jag inte vet vart jag ska börja. Fullbokad 24/7. Öppet hus i min lägenhet typ, folk kommer och går precis hela tiden but I like it. Min bästa Ida, vänner sen sjuhundra år tillbaka, var här häromdagen och lagade lyxmiddag åt mig. Fina grejer. Hängde med min nya grupp igår, helt okej faktiskt. Klickade så pass bra med en av tjejerna att hon sprang raka vägen till Campushallen och köpte ett träningskort för att börja träna med mig! Perfekt med en ny träningskompis. Har shoppat loss på både Biltema och Ö&B, pengarna bara flyger iväg men det är så värt det. Tackat nej till två (!) dejter (den ena ett stort no no nooo och den andra skjuter vi upp tillsvidare). Lunchat med Kristoffer, Lina, Jessica mfl, fikat typ hela tiden. PROMENERAT till skolan! Underbart med en morgonpromenad. Pluggat i HumSam och nere på Stadsbibblan (det tar 10 min att gå dit, hur bra?!) där jag som vanligt sprang in i Linus och pratade bort den tiden jag skulle ha pluggat. Har helt enkelt för bra kompisar. Lollo var här ikväll, jag har köpt en soffa av grannen lite längre bort på gatan och powerwalkat genom ett snöigt Linköping. Min älskade cykel har äntligen kommit hit, nu känner jag mig som en riktigt student och Linköpingsbo.

Kommentarer
Postat av: Azra

Måste komma och hälsa på snart!! Gäller ju bara att hitta en tid som passar båda, vet ju hur det e med det när det gäller oss :p!

2012-02-02 @ 08:15:12
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0