Snö, snö, snö.

Ungefär bästa onsdagen på länge! Massor av snö, gjort julgodis med Christoffer, Cissela och AnnSofie, hängt på Flamman och skrattat hela eftermiddagen och mys med lilla Chester hos Lisa. Sötare lite vovve får man ju leta efter! Ihh.

Det känns lite som om jag har jullov just nu, inte särskillt mycket i skolan, få föreläsningar, inget obligatoriskt, hinner träffa vänner, andas, leva. Bara va. Njuta av vintern, för jag tycker verkligen om vintern! Idag har jag varit sugen på att köra bil, älskar att köra när det är snö! Kalla mig galen, om ni så vill. Är dock extremt imponerad av Östgötatrafiken, har åkt runt en del med kollektivtrafiken idag, tummen upp till alla glada chaufförer som faktiskt försökt hålla tiderna (med bravur) trots sämst vägunderhållning. Smått chockad när bussen var punktlig, flera gånger om!

Kommentarer
Postat av: azra

haha ja är nog lika förvånad som dig att de verkar hantera kylan ganska så bra med tanke på vilken kaos det är överallt!!

Svar: Haha jaaa! Hoppas de fortsätter så här hela vintern, det känns dock lite fööör bra för att vara sant!
Alexandra

2012-12-06 @ 15:42:23
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0