LONDON ♥

 





LONDON. Jag kan inte ens beskriva med ord hur lovely dagarna i London varit tillsammans med Maria. London är alltid London, man blir aldrig besviken, aldrig någonsin. Vi landade tidigt i onsdags morse i ett London helt täckt av rimfrost, fantastiskt fint. Att flyga in över ett vitt England är inte direkt något man är van vid. Att får se staden vakna till liv, solen gå upp över husen, checka in i mitt fina Notting Hill och dricka godaste kaffet på stammishaket är i min värld ganska så oslagbart. Jag får gåshud bara jag tänker på det. Vi har turistat en del eftersom Maria lyckats undvika London i 28 år, shoppat, hängt på Starbucks, ätit gott, druckit öl, träffat Sophia, njutit, skrattat, levt. Att vara tillbaka i Sverige känns som ett bakslag, big times. Summa sumarum: London is the place to be. I'm still in love.

Kommentarer
Postat av: azra

uuuusch känner din smärta, du verkar haft det så bra gumman!!

Måste ses snart <3

Svar: Haft det hur bra som helst :) Jaaaa, vi måste försöka ses snarast! Jag tror jag är relativt ledig i mellandagarna, men vi kan ju höras av! <3
Alexandra

2012-12-17 @ 19:32:19
URL: http://azraz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0