God jul.

 
Det som är, åtminstone var, årets bästa högtid är äntligen här! Har inte riktigt greppat att det är julafton, idag. Vi har klätt granar, en hos mamma, en hos pappa. Slagit in julklappar, tittat på julfilmer, ätit julbord och haft uppsittarkväll med massa mys och julgodis. Sedan mamma och pappas skilsmässa har jag haft jättesvårt för det här med högtider, tillfällen då alla traditioner sedan barnsben runnit ut i sanden, tillfällen då man plötsligt känner sig tvingad att vara på två ställen samtidigt för att inte göra någon besviken, tillfällen då man känner sig helt lost. Jag vet att det är fel att tänka så, jag vet. Men det är svårt att undvika, trots att jag är 21 år och borde veta bättre. Hoppas det blir bättre med åren! Men hörrni, GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Sara

God jul! I efterhand men ändå :) Hoppas det blev en bra jul trots dessa tankar! Känner verkligen igen mig i det där med att göra alla nöjda typ, men det viktigaste är ju att man gör vad man själv vill :)
Tänkte fråga, ska till Linköping idag över dagen och undrar om du har några tips på bra cafeer och/lunchställen där? Kram!

2012-12-28 @ 09:32:27
URL: http://www.sarakarinemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0