1 av 2 - check.

Tenta nr 1 av 2 är skriven. Gav mig fan på att skriva färdigt den idag och voilá, klar! En kvar, jag ser ljuset i tunneln! För er som missat: sommarkurser på distans.

Igår knallade jag iväg (well, åkte) till jobbet. Det var så kul att få jobba igen! Tre dagar ledigt i all ära, men jag har verkligen ingen som helst ångest över att jobba, aldrig någonsin. Igår höjdes jag till skyarna av både kollegor och chef. Feedback is the shit hörreni! Fint!

Jobbade natten till idag, slutade vid 0900. Hann åka med samma busschaufför tre gånger, på tre olika bussar, INNAN lunch. Idag har jag varit effektivt minsann. Hunnit massor! Dagens höjdpunkt: spontanlunch med Ida på Ghingis och Toms underbara sms. Bästa! Made my day. Helgens planer: jobbelijobbjobb med Tom Tom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0