Långhelg, hej!

Föreläsning, finlunch, plugg. Nu kör vi långhelg! Lite påskfirande och chill, fint. Kan ju inte bli värre än förra året iallafall (...). Kickar igång med utgång ikväll! Egentligen borde jag inte alls gå ut. Sitter här med något som kan vara benhinneinflammation. Har förnekat det i några veckor nu, trott att det varit något annat, och jag hoppas fortfarande att det är något annat. Det tror dock ingen annan, "solklart fall av benhinneinflammation" som min privata "PT" sa (jag har två "PT", bara så ni vet). Så idag hoppar jag dock runt i gympaskor (tur att jag köpt nya igår dåååå). Kan väl även meddela när vi är inne på min sjukdomshistoria att min fot (som jag hade inflammation i för exakt ett år sedan) inte är bra än på långa vägar. Jag börjar bli gammal! Fast jag får dagligen höra att jag är yngst.

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

Haha, jaa, lite kanske :P förutom att jag åker upp till riksdagen på tisdag så vill jag ha det till att jag är näst intill helledig nästa vecka :D

2012-04-06 @ 20:47:10
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0