Onsdag.






ONSDAG. 1 mils promenad igår kväll via Berga-Vimanshäll-Johannelund-stan. Himla skönt (förutom djävulskt skoskav)! Gissa vem som tog en morgonpromenad kl 0730 idag? Lina och jag knallade iväg till univeristetet, hon till sin föreläsning och jag till gymmet. Det där med morgonträning har väl aldrig varit min grej, men det är underbart efteråt! Gick tillbaka hem tillsammans vid 10-tiden. Tänk om man alltid kunde vara så här ambitiös. Har pluggat lite under dagen, läst boken och försökt sätta mig in i allt nytt. Kan redan nu säga att jag är helt såld på boken, SÅ JÄKLA BRA. Som Lina sa nu ikväll när vi tog ytterliggare en promenad (var tvungen att provgå mina sjukt sköna skor som jag köpte i eftermiddags!), "du är ju precis lika lyrisk över boken som Linus är, ni är galna". Men ja, den är grym. En engelsk fettobok som jag än så länge älskar. Vill bara läsa mer och mer och mer. Det ni! Tänk om all litteratur kunde vara så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0