Kommunikation och samtalsmetodik

Ny kursstart idag! Är inne på kurs nr 7 på universitetet nu, hjälp vad fort det går. Har dragit igång med en kurs som heter "kommunikation och samtalsmetodik" (till dig som undrade vad/hur jag pluggar: ett inlägg är på G!). Har verkligen sett fram emot den här kursen, antingen blir den precis så bra som jag hoppats på eller så blir det bara flum. Ny kurs = ny grupp. Alltid lika "spännande"... MEN, den här gången blev det bra, VÄLDIGT BRA! En i förväg gjord slumpmässig indelning ledde till att jag och Linus hamnade i samma grupp! OCH underbara Anna. Perfekt! Plus 7 pers till. Glatt överraskad! Kan bli bra det här. Firade med att gå och köpa en ny penna (jaaaa, jag tror alltid att jag pluggar lite bättre om jag har en ny penna) och en fika med Linus. Nu sitter jag här och inser att jag har för mycket fritid. Hur mycket jag än skulle vilja plugga så kan jag inte eftersom min engelska fettobok inte har dykt upp än. UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0