Good things come to those who work their asses off and never give up.







Okej. Jag är typ världens lyckligaste, på allvar. De senaste två veckorna har varit helt outstanding bra, ofattbart bra. Björnstammen, sjukt roliga utgångar, mysigt häng, nya människor, födelsedag, godkänd helvetestenta. Har mer eller mindre bott på universitetet med Linus den senaste veckan och haft så jävla kul! Skrivit på uppsatsen (vilken vi är så sjukt stolta över), sovit i soffan, skrattat, lärt mig massor. Bästa teamet, ha! Toppar upp det hela med att jag, efter mycket kämpande och envishet, har fått ett heltidsvik i sommar på ett gruppboende OCH att jag häromdagen skrev kontrakt för en ny lägenhet! Mår så himla bra nu. Har bevisat för mig själv att allt går om man vill. Är man beredd att kämpa kan man klara vad som helst, ingenting är omöjligt. Allt klaffar just nu och jag kan för första gången på väldigt, väldigt länge känna att jag har flyt. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag kan nå mina mål. Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: azra svarar

men duuuu sa ju att du inte orka göra nåt..

2012-04-29 @ 21:38:35
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0