En annan dag.

Idag har jag mest gått runt och varit arg på barnsliga människor, pratat med mina finaste, cyklat i regn och motvind, shoppat gråa plagg (jag som inte ens tycker om grått), handlat mat, ätit jäkla god egenlagad mat och konstaterat att jag inte önskar mig någonting när jag fyller år förutom muggar. Har varken pluggat eller tränat. Lite fail där. Men man måste faila lite, annars lyckas man inte. Och man måste våga för att vinnna, den här veckan kommer bli awesome.

Veckans mål: planera outfit kvällen innan. Hoppas på kallt/dåligt väder imorgon! Jeans, boots, skjorta, stickad tröja, lager på lager. Jag tror hösten är min grej! Ingen sommartjej här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0