Rolling in the deep.

Veckan har varit lite upp och ner. Stormtrivs dock på universitetet, ÄLSKAR min grupp. Har så jäkla kul tillsammans. Känns som om jag har känt dem betydligt längre än en vecka. Har precis påbörjat ett grupparbete, "jobbade" på bra idag, stack hem redan vid lunch och bestämde även att vi tar ledigt imorgon. Härligt! Linus och jag tog sällskap nästan hela vägen hem (helvetesjävlapisspendeln var supersen imorse, = sen till skolan, INTE okej). Mötte upp Ida och lunchade på Gusto, hängde här hemma resten av eftermiddagen, jättemysigt. Red lektion ikväll, älskar't! Måste försöka boka in fler ridpass. Känner verkligen hur mycket jag har tappat, måste komma tillbaka till mitt gamla jag! Imorgon planerade jag och Ida lite spontant in en tripp till Ikano/IKEA, man får passa på när båda är lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0