Stolt storasyster...

... eftersom lillebror har tagit körkort idag! Wow!

Heldag i skolan idag. Satt och försökte repetera lite inför tentan tillsammans med de andra (slog oss samman med en annan superhärlig grupp och hade riktigt kul), hopplöst svårt. Men förhoppningsvis klarnar det ytterliggare under veckan! Känner mig inte alls pepp inför att skriva hemtenta på måndag... 

Något som jag däremot är pepp på är att köpa en ny dator! Känns faktiskt som om om det vore väl investerade pengar (onödigt enligt min kära mor). Min gamla, fina LG-laptop fungerar ju lite sisådär (lever definitivt på övertid) och min mini-laptop är perfekt att ha i skolan/när man reser osv, men annars så känns den ganska meningslös. Vi får helt enkelt se. Mycket pengar vi snackar om. Men JAG VILL. Typ nu. Måste dock komma ihåg att en Londonresa väntar om 5 (!) veckor.

Kommentarer
Postat av: Azra

Sitter själv och överväger en ny, otroligt att min

Gamling ens funkar efter att ha stått ut med mig i tre år. Men

Just nu känns det som nåt på den lägger av lite då och då. Orkar dock inte slösa pengar på en ny. Grattis till Jimmy ::) vilket tåg tar du imorgon?

2011-10-25 @ 20:03:54
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0