Lycka på hög nivå.








Fika hemma hos Gabriella igårkväll med några från klassen, hur trevligt som helst. Har hämtat mina glasögon idag, herre gud. Okej, det känns ovant, fine, men va fan tänkte jag med? Inte ett dugg fina, inte någonstans. Verkligen inte min stil. En snabb kopp kaffe med Lisa på EH blev plötsligt till en långfika/brunch och en shoppingdate. Slog till på en lite längre jacka med luva, perfekt så här års. Hittade även en vardagsklänning. Avverkade några timmars plugg på stadsbibblan. Kommer verkligen i n g e n s t a n s med all engelska. Fast det är intressant, när jag väl förstår. Alltid något! Kikar på Idol nu och taggar inför jobb imorgon. Om exakt en vecka dyker Anette upp! 

Vet ni vad? Har precis bokat en weekend till LONDON! 30 november bär det av. OM jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0