Nailade ett VG på tentan!!!

Helt fantastisk känsla. Avskyr att skryta, men fan vad bra jag är. Självförtroende steg upp till taket, nu kan jag klara precis vad som helst. Ett kvitto på att man faktiskt kan något. Det var enbart 6-7 st i klassen som satte ett VG, 3 av dem var i min arbetsgrupp. Det säger väl något? BÄSTA gruppen (som jag har tjatat om de senaste veckorna...). Plus att vi kickade ass på seminariumet/gruppredovisningen i eftermiddags. Det är så sjukt kul när man känner att man faktiskt utvecklas, har lärt mig så himla mycket på de här veckorna. Hoppas att det kommande året fortsätter i samma spår. Nu ska jag bita tag i en ny bok, känns som en baggis efter att ha överlevt Svensson.


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åh grattis!!!



svar: nej vad tråkigt att vi missar varandra!! hur länge blir du kvar? :)

2011-10-19 @ 19:38:05
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis igen fina du :D <3

2011-10-19 @ 20:58:02
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis, vad kul =)

2011-10-19 @ 21:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0