Wednesday.

Det är så himla svårt att planera de få dagarna som är kvar, jag vill göra så mycket som möjligt med samtidigt vill jag bara ta det lugnt och njuta. Tillbringade iaf eftemiddagen/kvällen igår tillsammans med Siri. Vi har alltid så kul när vi ses! Laddade upp med godsaker från Tesco och gick till vårt älskade Coronet (världens mysigaste bio här i Notting Hill, loooooove!) och såg Pirates of the Caribbean 4. Okej film, inte världsbäst men bra tisdagsnöje. Gick hem till mig efteråt, mumsade på hot cross buns, drack te och pratade in på småtimmarna. Idag var det lite segt att gå upp... Nu ska jag ta tag i städningen.

Kommentarer
Postat av: azra svarar

tack så mkt gumman :)

2011-05-25 @ 20:28:48
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åååh njut sista dagarna nu! Och tänk hur kul det blir att åka tillbaka på weekends senare i höst:) och du kanske hamnar i london på heltid igen sen om saknaden blir för stor, det vet man ju aldrig!

2011-05-25 @ 22:40:11
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0