110517

Tisdag, 17 maj. Galet. Har inga jätteavancerade planer idag, har lite småsaker som behöver fixas. 

Igår gick jag omkring hela dagen och tänkte att jag snarast måste fråga Lotten/Trevor/Elise om någon form av referens/intyg på att jag faktiskt har varit här. Vid middagen kom Lotten fram med en intyg skrivet på fin formell engelska, signerat av dem båda. Vad var oddsen? 

Fick precis reda på att jag är helt ensam i huset under mina sista dagarna i London, fredag-lördag-söndag-måndag. UNDERBART. Vfamiljen sticker till Stockholm och hälsar på släkt och vänner. Känns skönt att vara ensam här de sista dagarna, säga hejdå till Notting Hill och röra mig fritt i huset på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0