Josephine Bornebusch

Det har varit en händelserik dag, på alla sätt och vis, väljer att fokusera på det positiva. Gissa vem jag sprang på förut? Josephine Bornebusch, ni vet hon som spelar Mickan i Solsidan. Mötte henne häromdagen på min gata och tänkte "äsch, visserligen är hon väääldigt lik Josephine till utseendet, men nej, det är nog inte hon, vad skulle hon göra på MIN gata liksom?!" (jag visste dock att hon för tillfället är bosatt i London). Sprang på henne idag igen och ja, det är hon. Kul! Vi bor nästan grannar. Den enda kändis man träffar på i London är svensk (och så jättekänd är hon ju trots allt inte), typiskt va. London är invaderat av svenskar, vart man än vänder sig så träffar man på svenskar, ÖVERALLT. På gott och på ont.

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Oj gud vad kul! Jag fick höra av en kile i London att jag är jättelik Bornebusch, han sa de flera gånger och tog kort å allting men jag är inte helt med på den liknelsen.. Men hon är jättevacker tycker jag så jag blir glad, men jag tror mest det är det faktum att hon är blond och jag är blond haha..



Fika lite på bästa Starbucks åt mig är du gullig, saknar det!

2011-03-04 @ 01:29:15
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0