Reunion: Skogssjön






Hängde lite nere vid Skogssjön igår kväll med gamla favoriter (en STOR fördel med att vara tillbaka i Sverige!). Men, som alltid när man ska göra något så dyker bara en bråkdel upp (och två timmar för sent haha). Men jag gillar dem ändå! Azra, Bagge, Muhamed, Jessica, Sofie, Linn, Harris och Gustav. 

Råkade sova till 12-tiden idag, sen la jag mig i solen och läste klart en bok. Duschade, åt mat tillsammans med pappa och nu är jag ensam här hemma. Planerna för kvällen är lite lösa, känner mig så otroligt seg (och så har jag ingen bil).

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig nationaldag!

2011-06-06 @ 13:18:37
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0