110627






Måndag. Har precis avnjutit en stoooor skål med jordgubbar till frukost. Har jobbat sedan i tisdags förra veckan, låter ambitiöst, I know. Med det är det inte. 4 tim/dag blir man minsann inte rik på! Jobbar idag t o m torsdag, sen är jag ledig en hel vecka!

I helgen har jag känt ett stort behov av att fly landet, lämna allt och aldrig mer komma tillbaka. Trivs inte riktigt här hemma. Allt är inte som det var förr, people change. Jag vill vidga mina vyer och se mer av världen.

Ikväll/inatt kommer mamsen äntligen hem, inte för att jag saknar henne, men det är fruktansvärt jobbigt att veta att hon är i London och inte jag. Tanken dödar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0