De senaste dagarna














Tömde iPhonen på bilder, lite så här har de senaste fyra dagarna sett ut i stora drag. 1,2. Magiska solnedgångar hemma på landet med fint ljus 3,4. Jobb x antal timmar, stort plus till kollegan som lämnat senaste VR åt mig 5,6. Parkhäng med Azra (+ Robin och Elma), kallt, men är det sommar så är det 7. Skumtomtar i juni, why not? Åt pepparkakor häromdagen 8. Trädgården har invaderats av tusenskönor 9. Solnedgångsljus 10, 11. Avslutning BRK 12. Sommarbete


Jag har den senaste veckan övervägt att lägga ner bloggen. Har helt tappat motivationen sedan jag flyttade hem från London. Har dock kommit fram till att bloggen får leva kvar ett tag till, i mindre skala. Uppdateringar då och då, kanske mer bilder och mindre text eller tvärtom. Det är mycket som händer just nu, ni kommer att förstå en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina bilder! Jag som har hört att Iphone-kameran ska vara rätt dålig...

Sv: Jag hatar att sakna nåt så mycket så att det nästan gör ont. Så himla avundsjuk på dem som bor där alt. de som har så mycket pengar att de kan åka dit när de vill. Så du har varit i Brighton alltså? :D Vad gjorde du där?

2011-06-19 @ 10:54:49
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/
Postat av: Alexandra S

Kan förstå att det inte är lika roligt att blogga när man är hemma och allt är som "vanligt" igen. Tycker ändå att det är roligt att läsa den och är glad att den får hänga kvar :) kram!

2011-06-20 @ 02:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0