Måndag 13/6

Förstår inte riktigt hur jag ska överleva den här sommaren. De senaste två somrarna har jag haft tillgång till en "egen" bil, men den här sommaren är jag billös. Känner mig lite isolerad här ute på landet. Väntar på att mamma ska komma hem, ska åka till jobbet och hämta nyckel osv inför sommarens jobbsäsong. Imorgon jobbar jag första passet! Och hur ska jag ta mig till jobbet? Skjutsa pappa till jobbet vid 06-tiden de dagar jag jobbar. Fun! Men jag ska nog överleva. 

Är jättesugen på att dra till Måndagsklubben, men eftersom jag jobbar de kommande tre tisdagarna och måste upp tidigt så känns det inte som ett alternativ att komma hem framåt morgonkvisten och köra bil kl 06. Typiskt.

Ikväll har jag dressyrlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0