Blixtar och dunder, magiska under.

Kan meddela att efter ett dygn kommer jag och min iPhone fortfarande väldigt bra överens. Beroendeframkallande så in i den! Har aldrig varit något fan av Apple, men nu förstår jag tjusningen.

Hörreni, jäklar vilket oväder (men det i tisdags måste ha varit snäppet värre?)! Blixten slog ner precis utanför vårat hus idag, riktigt läskigt. Brorsan öppnade dörren för att släppa in Ester (katten), största blixten ever kom från ingenstans, det blev helt ljust och väldens smäll hördes (tinitusvarning). Huset skakade, strömmen gick, Ester skrek och skakade. Scary! Men jag kan i alla fall inte låta bli att tycka att det faktiskt är lite spännande och mysigt med blixt och åska...

Kommentarer
Postat av: azra

hahahahahha du är ju knäpp Alex! Katten blir vettskrämd men du tkr ändå att åskan e mysig haha :P

2011-06-10 @ 10:48:29
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0