Finfin måndag.




OJ vad den här eftermiddagen/kvällen inte blev som planerat. Fegade ur och avbokade pw:n pga regnet (såklart slutade det ju sen... fan vad lat jag känner mig!) och stannade inne. Halvsov istället, plötsligt ringer Lollo och 3 min senare sitter hon i mitt rum. Älskar spontana besök. Bakade supergoda chokladmuffins! Sedan ett par timmar tillbaka sitter jag och "redigerar" Londonfoton. Sitter allvarligt talat med världens störta leende på läpparna och hela jag bubblar av lycka. KÄRLEK. Så fint vi hade det. Har i n t e pluggat idag. Kör på en effektiv tisdag istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad fint! :)

2011-08-30 @ 10:05:22
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0