23rd.

Jobbat igår, jobbat idag. Sista veckan nu, kääämpa. Igår var jag ute och sprang på morgonen och powerwalkade på kvällen. Kände mig riktigt, riktigt duktig, om man bortser från att jag faktiskt fikade två gånger igår haha. Tänkte sprungit idag med, men tiden räckte inte till i förmidags. Istället kom Lollo över och det blev det 11-kaffe plus paj hos mig. Sedan slängde jag in tvätten i tvättstugan (känns som om vi tvättar var och varannan dag när det i själva verket är 1 dag/vecka), slängde i mig lunch och slängde mig iväg till jobbet. Att man alltid ska få stressa. Eftersom herrskapet inte behagar vara hemma nu så åkte jag på slutspurten av tvättiden OCKSÅ. Ja, ja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja okej, men det låter ju jättekul! Haha jag förstår det, längtar tills jag kan göra det :)

Taack så mycket, det hade jag absolut.

Hahaha ja det var ganska tidigt, men vi har två mössor så det är väl därför tror jag. Alla säger det, men jag förstår inte hur jag ska klara mig igenom allt eftersom det är så himla mycket kvar! En hel höst, vinter och vår liksom :) Kram

2011-08-23 @ 20:47:02
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0