Myselipys.

Alla klagar på regnet. Inte jag. Det räcker att tänka tillbaka på sommaren då allergin var som värst (när man inte kunde gå ut, se ordentligt, andas normalt), plötsligt känns regnet så himla bra. Har fått en massa gjort idag! Fixat med datorn i flera, flera timmar. Sjukt mycket uppdateringar och saker som ska laddas ner igen. Har lämnat in min nya klocka (de ska byta urverket som tydligen är trasigt, får tillbaka min fining om en vecka!), tvättat av all min ridutrustning och konstaterat att ett par nya chaps skulle vara välbehövligt, grillat och ätit/druckit gott med far min och R, myst med mina gullungar. Tänkte avrunda kvällen med en film. Det är precis det här som är så skönt med sommaren, man kan ta det lungt på en fredag och festa till på en tisdag. Inga rutiner, ingen bryr sig. Precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: azra svarar

jag har också fullt upp i helgen men veckan ska nog funka bra, R jobbar förhoppningsvis eftermiddag så då har jag massor tid haha :P



Kul att du fick så mkt gjort idag, jag har typ inte fått nåt gjort latat mig hela dagen och kvällen men det var skönt det också haha.

2011-08-20 @ 00:22:14
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Sophie'

God morgon, sovit gott? :D

2011-08-20 @ 11:23:36
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0