You hit me like the sky fell on me.

I fredags provade jag och Azra på pensionärslivet. Igår träffade jag bästis, powerwalkade, var nere på stan en sväng och skypade med en favorit större delen av kvällen. Idag blev det söndagslunch på Gusto med mina fina, Azra-Sandra-Sofie, och lite soffhäng här. Kom precis hem igen, handlat mat. Får se om jag orkar ge mig ut på en pw lite senare, är inte alls motiverad. Deppsöndag (tur att jag träffade finisarna förut). Matilda och Jana är i London just nu, inte ett dugg avis.. Satt och fixade med en miljon Londonfoton i förmiddags. Blir så ledsen när jag inser hur himla bra jag hade det, saknar det mer än någonsin. Så många fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0