Pedagogik.




UNIVERSITETET. Där kommer jag hålla till i höst. Pedagogik (helfart) under en termin står på schemat. Igår kom första boken! Kan nog bli intressant, men svårt. Är dock inte ett dugg sugen på att återgå till äta-plugga-sova rutinerna igen, men jag ser fram emot en höst och vinter här hemma tillsammans med nära och kära. I vår blir det eventuellt något helt annat. Är så fruktansvärt sugen på att sticka iväg igen! Tackade nej till ett jobb strax utanför Barcelona igår (aupairjobb med start nu i september) och kände direkt att jag måste iväg igen. Kanske som aupair, kanske som något helt annat. Drömmer vidare och hoppas kunna göra det till verklighet.

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

sv: Jaaa jag är väldigt nöjd so far, tack! :) hoppas du haft en bra torsdag!

2011-08-25 @ 19:10:41
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0