Lördag.




Fredagen var en riktig skitdag (huvudvärk, feber, jobbiga kunder på jobbet), lördagen något bättre! Upp i ottan och jobba fram till kl 14. Skyndade mig sedan till Intersport för att inse att de skorna jag ville ha var slutslåda. De kollade upp via datorn och de skulle finnas gott om dem kvar på Ikano. Sååå, lite spontant blev det en tur på egen hand till Linköping. Guess what? Skorna fanns inte alls på Ikano och de var slutsålda i min storlek inne i stan också. Ville strypa Intersport sakta och plågsamt. Ja, ja. Tog en sväng på Ikano och IKEA när jag ändå var där, fyndade ett par saker, och landade här hemma vid halv sex - helt död och hungrig. Ska strax hämta lillebror på jobbet och sen ska vi ha myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0