110826




Igår blev jag bortbjuden på förmiddagsfika/tidig lunch hos finaste. Sånt där gillar jag, enkelt och spontant. På kvällen red jag min första ridlektion på väldigt, väldigt länge. Ringrostig som attan (cp-rygg), en bråkig häst och dålig luft i ridhuset. Men det gick väl bra. Insåg imorse när jag var ute och gick att det är gula löv precis överallt. Konstaterade även att 1. En ny ridhjälm måste införskaffas. 2. Ett par nya promenad/powerwalkskor är ett måste, får plötsligt skoskav av mitt nuvarande par. 3. En ny säng borde prioriteras. Bara att bita i det sura äpple och spendera. Det är vid såna här tillfällen som man önskar att man vore en bortskämd snorunge. Skämt å sido, haha. CSN ska räcka till mycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det är så tråkigt att shoppa måstesaker...

2011-08-27 @ 09:52:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0