110818

Idag träffade jag Lollo, vi har inte setts på exakt ETT ÅR. Umgicks varje dag ett tag, sen blev det mindre och mindre och nu hade det plötsligt gått ett år eftersom vi båda har varit borta på sistonde. Kollade in hennes nya lägenhet, nu bor vi 5 min från varandra! Konstigt. Hängde hos henne ett tag, gick hem hit och sedan en sväng på stan. Gick hem till Cilla, hälsade på lilla Enzo och träffade Johanna.

Ikväll börjar ridningen igen, har signat upp mig på en halv plats. Ska dela tillsammans med en kompis, Emilia. Vet inte hur mycket tid plugget tar i höst och hur ekonomin ser ut som student så det fick bli så här till en början. Man kan ju alltid lägga till fler ridpass allt eftersom. I vilket fall som helst så rider jag min första gång nästa vecka. Längtar som en tok, trots att min rygg är värre än någonsin, flåset är på samma nivå som hos en otränad pensionär och någon hållning existerar inte längre. Men det blir nog bra. Måste ta tag i det där med träning, måste se till att planera in regelbunden motion i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0