Thank God it's Friday!

Tjabba tjena hallå! Internet stendog igår kväll och jag orkade inte springa ner för alla trappor och starta om det. Haha. Allvarligt, är man trött så är sju trappor ner och sen sju på vägen upp igen alldeles för många. Så, jag gick och la mig redan vid kvart över nio. Skööönt! Somnade på två sekunder. Städade nästan hela dagen igår, kan meddela att det var skapligt jobbigt. Hann även med att ta Clara till sin privatlektion i simhallen. På tal om privatlektioner, hittade ett papper här nyss, båda flickorna ska läsa franska i höst. En privatlärare ska komma hem hit varje tisdag och undervisa dem en timme. £66/tim! Tja, varför inte. Har man pengar så har man. Nu ska jag ta i tu med köket, roligaste delen av huset att städa pga att resultatet syns mest här! Laaaater!

Kommentarer
Postat av: caroline

Svar: Åh då bor du ju väldigt centralt, och i fina Notting Hill :) Jag bor i Finchley som ligger i norra London, zon 4, så det är en bit ut. Men det funkar! Har varit här i snart 2,5 månad nu tror jag.



Trivs du bra hittils?

2010-09-17 @ 12:37:04
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0